Bedankt voor uw bezoek ;-) - Reisverslag uit Juba, Soedan van johaninsoedan - WaarBenJij.nu Bedankt voor uw bezoek ;-) - Reisverslag uit Juba, Soedan van johaninsoedan - WaarBenJij.nu

Bedankt voor uw bezoek ;-)

Door: Johan

Blijf op de hoogte en volg

12 Januari 2008 | Soedan, Juba

Beste bezoeker,

In dit dagboek heb ik mijn ervaringen beschreven, die ik tijdens mijn uitzending, als Military Observer voor de United Nations in Sudan (UNMIS) heb opgedaan (22 april 2006 t/m 22 oktober 2006).

Voor het overzicht van alle artikelen:

http://www.johaninsoedan.waarbenjij.nu/site/index.php?page=messages

Nogmaals bedankt voor uw bezoek !

  • 25 September 2007 - 19:48

    CHRISTINE (Germany):

    Nice website! My boyfriend is in Sudan since Septembre and for me it's really interesting to see your pictures.

    THANKS!

  • 03 Februari 2008 - 12:28

    Betty Meuwsen:

    hallo, leuke site. Mijn vraag is, we komen vanuit nederland met landrover en gaan naar zambia overland. i.v.m. oorlog kenia, weet jij of het mogelijk is via soedan te rijden grensovergang naar oeganda en dan vervolgens door naar tanzania? groetjes

  • 08 Maart 2008 - 19:37

    Florieke:

    Hey! Ik heb zelf ook in Soedan gezeten voor een project wat ik met geneeskunde studenten heb opgezet. Ik moest ff lachen om je video in de auto. Echt herkenbaar!!

  • 26 Augustus 2012 - 17:20

    Berry Bouman Personal Training:

    Goed getraint op reis?

    Berry Bouman Personal Training
    berry bouman, personal training, bbpersonaltraining, bbpt, berry personal training, berry pt, personal training heerde, heerde personal training, zwolle personal training, personal training zwolle, 1 op 1 begeleiding heerde, hattem personal training, personal training hattem, epe personal training, personal training epe, afvallen heerde, figuurverbetering, hattem, heerde, epe,
    www.bbpersonaltraining.nl

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mijn dagboek als Military Observer tijdens de "United Nations Mission In Sudan (UNMIS)".

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 25296
Totaal aantal bezoekers 487009

Voorgaande reizen:

22 April 2006 - 22 Oktober 2006

UN Mission In Sudan

Landen bezocht: